Jan 5, 2011

Panas Enjin

hyep semua...sihat?
Hari ni ada 3 entry pemanas enjin..
Sebab baru buat blog...

Sebelum pergi latihan mengajar ni, saya rasa saya perlu isikan masa yang ada untuk review balik semua ilmu yang telah dipelajari sepanjang 3 tahun 6 bulan supaya saya dapat menyampaikan isi pelajaran dengan baik dan tidak tersasar..jadi apa yang perlu dilakukan ialah --->

1. Review balik semua tajuk TATABAHASA which means saya kena baca bali TATABAHASA DEWAN sebab ia merupakan tatabahasa pegangan di sekolah.

2. Kena master dalam semua jenis model pengajaran dan yang penting kena master buat RPH.

3. Ini paling penting. Emelkan peta sekolah dan contoh RPH kepada Prof Mahzan sebelum mula latihan mengajar.

4. Perlu persiapkan mental dan fizikal untuk sesuaikan diri di tempat baru dan kena pandai menyerap tekanan yang bakal dihadapi.

5. Kemas dan susun barang-barang untuk praktikum...(Ini pun termasuk jugak ke??)

6. Beli barang-barang keperluan sekolah dan keperluan mengajar ---> tapi kene tunggu PT keluar la...:p.

ok, setakat ini dulu check list saya...nanti kita check lagi ye..doakan saya ye semua

bye...>-<

No comments: