Jan 4, 2011

Permulaan yang Indah

Hyep semua..saya kembali ke dunia blog. Tiba-tiba rase rindu nak berblog tapi kali ni saya memilih tema yang agak santai dan ckup sekadar perkongsian pengalaman dan maklumat yang mungkin berguna kepada sesiapa di luar sana. Harapnya begitulah....:)

*2011*

1. Tahun akhir saya belajar.

2. Mula berpraktikum dan INSYAALLAh akak mula mengajar -- doakan rezeki saya cepat.

3. Menjaga diri sendiri supaya lebih baik.

4. Menunaikan segala tanggungjawab yang perlu ditunaikan.

5. Menunaikan tanggungjawab sebagai HambaNYA dengan penuh tawaduq.

6. Istiqamah dan bersungguh-sungguh dalam setiap pekerjaan.

7. Mempersiapkan diri untuk masa depan :p


Ini la antara beberapa perkara yang saya mahu lakukan sepanjang 2011. Doa-doakan saya ye semua...

bye<@--@>

No comments: